Tervehdys . Jyväskylän kaupungin katusuunnittelusta olisi paljonkin sanottavaa . Osa tulee heti mieleen ja suurin osa tuolla liikenteessä kun ammatikseen ajaa . Kävely ja pyöräteitä levennentään ja ajorataa kavennetaan . Niinpä niin ja valtio rahastaa autoilijoita autoilusta ilman korvamerkintää . Palokkaan saatiin vihdoin viimein uusi päällyste Matinmäentielle kun tuntui että taksiasiakkaan tekarit tippuu auton lattialle kun sitä jyristi menemään . Ympyrä tulee oikeaan paikkaan mutta Palokanorren ja Matinmäentien risteys odottanee seuraavaa ympyrää jota usea taksiasiakas on toivonut . Jyväskylän kaupungin keskustaa myllätään tottakai polkupyöräilyn sekä kävelyn ehdoilla . Uusia autokaistoja ei ole näkynyt vaikka yksi sosiaalidemokraatti minulle lupaili a-salilla . Kävelykatu on kuin kirpputori 2 ! On jos minkäkinlaista kuollutta hevosta ja kivenmöykkää raahattu keskelle katuja , suurta taidetta ? Ennen risteysalueita on kaupungin liikennesuunnittelija suunnitellut kivoja shikaaneja sekä töyssyjä unohtaen sen että autolla ajetaan ammatinkin puolesta . Heinälammen sekä Sepänkadun risteys ansaitsee kiitoksen . Ne ovat mielestäni onnistuneita kokonaisuuksia . Toiveessa olisi jollain aikavälillä että Jyväskylän kaupungin liikennesuunnitelussa otettaisiin huomioon myös henkilöautolla ammattiaan harjoittavat sekä kuljettavat henkilöt .