Media on muuttanut käsitystä puolueesta . Liittyessäni perussuomalaisiin media mollasi Tony Halmetta kuin sika ruttoa. En voi olla unohtamatta sitä yhtä kierosilmäistä kepulaista joka Uuden Suomen verkkosivuilla laittoi oikein olan takaa herjaa siitä että miten politiikassa voi olla joku " Tony Halme " mukana . Puolue on kasvanut ja kannatuskin . Vastustus on myös koventunut kannatuksen mukana ! Minä itse en ole sortunut lokakampanjaan vaan pyrkinyt aina sanomaan asiasta . Olen etsinyt sitä totuuden sanomaa ja punaista lankaa ja sen olen jo löytänytkin liittyessäni Perussuomalaisiin vuonna 2005 . Timo Soini oli esimerkki mutta Jussi Halla-aho jatkaa nyt sitä linjaa ja minä kannan hänen lippuaan ylpeänä . PS asuu minussa se on läsnä , voin jopa tuntea sen . Sanoilla on aina merkitys . Sanottu sana on kuin ammuttu luoti , sitä ei saa takaisin . Minäkin olen sen jo oppinut on kokemusta . Pois lokakampanja mene pois !