Kunnallisvaali 2017 on takana . Äänet ovat annettu ja vaalikampanja käyty . Omaan äänimäärän kehitykseen olen tyytyväinen sillä käyrä on ylöspäin joskin olen kirjoitellut enemmän ja niitä on myös julkaistu ja panostin myös rahallisesti enemmän näihin vaaleihin siis mainonnan muodossa . Puolueen menestykseen valtakunnan tasolla olen pettynyt mutta työtä on jatkettava . Olen näiden vaalien jälkeen varavaltuutettu 4 vuotta. Olen kiinnostunut luottamuspaikasta ja tavoitteeni on kaupunkirakennelautakunnan paikka. Kirjoittelua aion jatkaa ja kyseenalaistaa tulevaa " vihreää " politiikkaa jota oletettavasti tullaan ajamaan vihreiden voittettua nämä vaalit todella selkeästi . Kansa on puhunut siihen on tyydyttävä toistaiseksi . Kiitos kaikille teille jotka minua äänestitte . Palaan tähän blogiin kun saan luottamustehtävän tietooni . Kiitos