12.6 2017 - 12.8.2017 olin sinisillä siivillä sinisissä ja palasin takaisin kotiin .  Merkillinen kokemus mutta routa ajoi porsaan kotiin . Minä olen nyt sitten ilmeisesti se loikkari ? Vahva siteeni entiseen puheenjohtajaan Timo Soiniin oli niin vahva että se katkesi vasta Sinisten Jyväskylän osaston junnaavissa kokouksissa missä puuttui palo tehdä politiikkaa sydämmellä . Teoriaherrat siellä astuivat kehiin ja kansan syvien rivien tahto jätettiin unholaan . Minä tulen kotiin ja minut on hyväksytty . Kiitos Jyväskylän PS on mukava tulla kotiin . Oli myös ilo ja kunnia vaihtaa ajatuksia uuden puheenjohtaja Jussi Halla-ahon kanssa joka myös toivotti minut tervetulleeksi takaisin unohtamatta Jyväskylän paikallisosaston puheenjohtajaa Tapani Mäkeä jonka kanssa keskustelin mahdollisesta paluustani . Minä riisun kuulkaa hatun päästä ja kumarrran syvään . Kyllä elämä opettaa näköjään vielä minuakin !