Olen ehdokkaana maakuntavaaleihin perussuomalaisena perusmiehenä . Ikää minulla on 53 vuotta ja minulla on kaupallinen koulutus . Ammatiltani olen yrittäjä alalla jossa ollaan tien päällä aina. Taksiyrittäjänä tiedän miltä tuntuu ajaa maakunnan kurjistuneita teitä ! Kerran maakuntamme kansanedustajat eivät saa mitään aikaan tiestömme eteen niin maakuntavaltuuustossa on tulossa Keski-Suomen liikennejärjestelmäsuunnitelma . Moottoritie Jyväskylästä - Tikkakoskelle on hyvä asia mutta se ei saa meinata sitä ettei alempaa tieverkkoa enää hoideta kunnolla ! Kannan suurta huolta rapistuvasta tieverkosta maaseuduilla sekä Jyväskylän ympäristössä . Euroistahan tässä tietenkin on kyse sekä eri politiikkojen mielipiteistä . Vihervasemmistostahan ei heru tieliikenteeseen autoilijoille  killinkiäkään mutta polkupyöräilybaanoille ropoja kolisee välittömästi . Asiassahan tarvitsemme kompromissin itse ainakin olen siihen valmis . Timo Aalto PS