Timo Soini lopettaa politiikan http://timosoini.fi/2019/04/vapaa-suomalainen-mies/   Oli vuosi 2005 kun Timo Soini lausui sen vieläkin paikkaansa pitävän totuuden " Missä EU -siellä ongelma "siitä päivästä kun sen kuulin olen ollut politiikassa mukana . Suomen itsemäärämisoikeuden menetys on ollu minulle katkeraa kalkkia . Sen minkä esi-isämme taistelivat meille verellä sen me annoimme kynällä pois ! Minä en tule ikinä unohtamaan tätä asiaa . Minä seurasin Timo Soinia jopa sinisiin asti mutta siellä minä heräsin ja olin oikeassa että ei tullut mitään . Nyt siniset ovat politiikan pohjamutaa eivätkä nouse . Olen kansallismielinen mies ja sellaisena pysyn . Timo Soini saa ansaitsemansa eläkkeen ja on tullut aika toivottaa hänelle hyvää jatkoa . Politiikka sen sijaan ei koskaan lopu vaikka sen vastustajat aina höpöttävät omien etujen ajamista ja vaikka mitä . Politiikka on yhteisten asioiden hoitamaista . Demokratia on ainoa avain tuon soveltamiseen .